Branding Content creation

Brasserie aan de vijver

7 minuten leestijd

Project omschrijving

Brasserie aan de vijver is het restaurant van de al langer bestaande Forelvisserij Maurik. De locatie biedt een compleet dagje uit met uitdaging voor beginnende en gevorderde vissers met een heerlijke lunch, borrel of diner als afsluiter. Brasserie aan de vijver biedt ook gelegenheid voor vergaderingen en arrangementen. Het nieuwe onderdeel van Forelvisserij Maurik kreeg een nieuw pand en een hele nieuwe aanpak. Hiervoor moest natuurlijk een passende huisstijl ontworpen worden die kon worden doorvertaald in alle uitingen van het bedrijf.
Door de grote ambitie van de eigenaresse van Brasserie aan de vijver waren de mogelijkheden om de nieuwe identiteit door te vertalen in allerlei producten oneindig. Door te beginnen met de belangrijskte basisproducten, zoals visitekaartjes, de menukaart en signing van het pand, zoals raamstickers en het logo groot op het pand kwamen we al een heel eind tot het realiseren van een perfect, consistent totaalplaatje van de brasserie. Naast al deze producten zijn we zelfs nog verder gegaan met de uitwerking van de bestekzakjes tot aan het behang wat op de muur zit.

Al deze tastbare producten hebben er voor gezorgd dat de klanten van Brasserie aan de vijver en Forelvisserij Maurik een complete beleving krijgen wanneer zij hun dagje weg of avondje uit hier doorbrengen.

Brasserie aan de vijver is ook actief op instagram. Hier wordt op structurele basis nieuwe content gedeeld om de doelgroep te blijven interesseren en verleiden voor een nieuw bezoek aan de prachtige, vernieuwde locatie in de Betuwe!
Door de grote ambitie van de eigenaresse van Brasserie aan de vijver waren de mogelijkheden om de nieuwe identiteit door te vertalen in allerlei producten oneindig. Door te beginnen met de belangrijskte basisproducten, zoals visitekaartjes, de menukaart en signing van het pand, zoals raamstickers en het logo groot op het pand kwamen we al een heel eind tot het realiseren van een perfect, consistent totaalplaatje van de brasserie. Naast al deze producten zijn we zelfs nog verder gegaan met de uitwerking van de bestekzakjes tot aan het behang wat op de muur zit.

Al deze tastbare producten hebben er voor gezorgd dat de klanten van Brasserie aan de vijver en Forelvisserij Maurik een complete beleving krijgen wanneer zij hun dagje weg of avondje uit hier doorbrengen.

Brasserie aan de vijver is ook actief op instagram. Hier wordt op structurele basis nieuwe content gedeeld om de doelgroep te blijven interesseren en verleiden voor een nieuw bezoek aan de prachtige, vernieuwde locatie in de Betuwe!

Kleurgebruik

Bij Brasserie aan de vijver staat vis centraal. Met het kleurgebruik is er goed gekeken hoe verschillende tinten blauw op een speelse, maar zakelijke manier met elkaar gecombineerd konden worden.
#009cda
#009cda
76cbe9
#ffffff

Proces

Het proces om de identiteit van Brasserie aan de vijver visueel te maken, begon bij het in kaart brengen van de missie en visie van het bedrijf. We hadden hier namelijk ook te maken met het achterliggende bedrijf Forelvisserij Maurik. Dit onderdeel hebben we ook direct in een vernieuwd, eigentijds jasje gestopt. De twee onderdelen in het bedrijf moesten natuurlijk met elkaar matchen, maar de brasserie moest hier wel uitspringen. Het merk mocht dynamisch, fris en modern zijn. Met deze kennis is de brainstorm begonnen. Kleuren werden bepaald en meerdere schetsen werden uitgewerkt, totdat het perfecte eindconcept was ontstaan, welke tot slot kon worden doorvertaald in alle grafische uitingen.

Resultaat

Wij gaan verder dan alle anderen

Het resultaat is een modern, consistent merk met een professionele, maar toegankelijke uitstraling. De nieuwe huisstijl van Brasserie aan de vijver is doorvertaald naar allerlei leuke attributen, zoals bestekzakjes, behang en raamstickers en is ook op social media bekend aan het worden @brasserieaandevijver.

Meer projecten zien?

OrganizeWise

OrganizeWise is toegewijd aan het creëren van structuur, ruimte en overzicht voor mensen en bedrijven. De nieuwe huisstijl straalt dit helemaal uit.

Mr. Rob Stone

Mr. Rob Stone is een urban chef die een explosie aan smaken creëert door het veelzijdige aanbod van de Caribische keukens te combineren. Met behulp van Dissabrand is zijn identiteit nu visueel.