Content creation

Content creation

Wat is
Content creation?

Het doel van content creation is om de aandacht van de doelgroep te trekken, hun interesse te wekken, hen te informeren en te betrekken bij je merk. Door waardevolle en relevante inhoud te creëren, kun je als bedrijf of merk een relatie opbouwen met je publiek en vertrouwen opbouwen, wat uiteindelijk kan leiden tot verhoogde merkloyaliteit en dus ook meer bezoekjes aan jouw restaurant of aankopen van je product. 

Het is belangrijk om regelmatig nieuwe inhoud te publiceren op zowel online als offline vlak om de aandacht van het publiek vast te houden en de relevantie van het merk te behouden in een steeds veranderende (digitale) wereld. 

Categorie
01

Contentstrategie  |  We bedenken een contentstrategie die past bij hoe jij je product of merk bij de doelgroep onder de aandacht wil brengen.

Categorie
02

Content creatie  |  We maken content en zorgen ervoor dat deze volgens onze planning wordt gedeeld met de doelgroep.

Categorie
03

Offline content  |  Voor de ultieme klantervaring ben je actief op zowel offline als online vlak. Denk voor jouw offline content aan flyers, brochures, magazines, posters, etc.

Belangrijkste kenmerken

01

Relevantie  |  Inhoud moet relevant zijn voor de doelgroep en de markt. Het moet nuttig, informatief, boeiend en waardevol zijn voor de lezers of kijkers.

03

Authenticiteit  |  De inhoud moet authentiek zijn en de identiteit van het merk zo goed mogelijk laten zien aan de doelgroep om hen betrokken te houden en te binden met het merk.

02

Meetbaarheid  |  Het is belangrijk om de prestaties van de inhoud te meten en te analyseren om te zien hoe het publiek erop reageert.

04

Consistentie  |  Het is belangrijk om regelmatig nieuwe inhoud te maken en te delen om je doelgroep betrokken te houden. Brand design is belangrijk om ook in al je content consistentie te creëren.

01

Relevantie  |  Inhoud moet relevant zijn voor de doelgroep en de markt. Het moet nuttig, informatief, boeiend en waardevol zijn voor de lezers of kijkers.

02

Meetbaarheid  |  Het is belangrijk om de prestaties van de inhoud te meten en te analyseren om te zien hoe het publiek erop reageert.

03

Authenticiteit  |  De inhoud moet authentiek zijn en de identiteit van het merk zo goed mogelijk laten zien aan de doelgroep om hen betrokken te houden en te binden met het merk.

04

Consistentie  |  Het is belangrijk om regelmatig nieuwe inhoud te maken en te delen om je doelgroep betrokken te houden. Brand design is belangrijk om ook in al je content consistentie te creëren.

Benieuwd naar voorbeelden?

Mr. Rob Stone

Mr. Rob Stone is een urban chef die een explosie aan smaken creëert door het veelzijdige aanbod van de Caribische keukens te combineren. Met behulp van Dissabrand is zijn identiteit nu visueel.

Brasserie aan de vijver

Brasserie aan de vijver gaat all the way op het gebied van een bedrijf van de grond zetten. Na de bouw van een gloednieuw pand is ook de branding helemaal aangepakt door Dissabrand.