Over Dissabrand

Alicia Peters

Oprichter

Elk merk,
net zoals die van jou,
moet uniek zijn.

Bij Dissabrand staat het ontwerp van consistente merken en verpakkingen centraal. Door middel van creatieve en strategische benaderingen, creëren we unieke en effectieve ontwerpen die aansluiten bij jouw wensen en behoeften en natuurlijk die van je klanten!

Mijn missie is om jouw boodschap te vertalen naar een visuele identiteit die eruit springt en blijft hangen bij je doelgroep.

Mijn passie voor dit vak is er al geweest zolang ik het me kan herinneren. Vroeger wilde ik kunstenaar worden en graag voor mezelf wilde werken. Na mijn afgeronde studie Food Packaging & Design en een aantal jaren aan ervaring op dit werkgebied ben ik deze droom waar gaan maken als brand & packaging designer onder de naam Dissabrand.

Ik vind het belangrijk om nauw samen te werken met mijn klanten om hun visie te begrijpen. Zo kom ik tot een ontwerp dat aansluit bij hun merkidentiteit en doelgroep. 

Mijn ervaring en specialisme zorgen ervoor dat ik verschillende diensten aan kan bieden, van conceptontwikkeling tot productiebegeleiding en van brand design tot content creatie. Dissabrand zorgt voor het hele proces, van begin tot eind, om klanten te ontzorgen. Hierbij wordt soms hulp van andere specialisten ingeschakeld, bijvoorbeeld op het gebied van fotografie en webdesign. Deze samenwerkingen zorgen uiteindelijk voor een compleet uitgewerkt en consistent concept voor jouw bedrijf.

Kernwaarden

01

Creativiteit  |  Om jouw merk of product in jouw sector echt op te laten vallen en eruit te laten springen.

03

Service  |  Tot in de puntjes uitgewerkte projecten die zorgen voor consistentie in je merk, een fijne samenwerking en een tevreden gevoel.

02

Originaliteit  |  Om jouw merk of product altijd écht te onderscheiden van de concurrentie.

04

Klantgerichtheid  |  Echt begrip voor jouw kernwaarden, behoeften en toekomstvisie om hier op in te kunnen spelen voor jouw perfecte concept.

01

Creativiteit  |  Om jouw merk of product in jouw sector echt op te laten vallen en eruit te laten springen.

02

Originaliteit  |  Om jouw merk of product altijd écht te onderscheiden van de concurrentie.

03

Service  |  Tot in de puntjes uitgewerkte projecten die zorgen voor consistentie in je merk, een fijne samenwerking en een tevreden gevoel.

04

Klantgerichtheid  |  Echt begrip voor jouw kernwaarden, behoeften en toekomstvisie om hier op in te kunnen spelen voor jouw perfecte concept.