Projecten

OrganizeWise

OrganizeWise

OrganizeWise is toegewijd aan het creëren van structuur, ruimte en overzicht voor mensen en bedrijven. De nieuwe huisstijl straalt dit helemaal uit.

Mr. Rob Stone

Mr. Rob Stone

Mr. Rob Stone is een urban chef die een explosie aan smaken creëert door het veelzijdige aanbod van de Caribische keukens te combineren. Met behulp van Dissabrand is zijn identiteit nu visueel.

JA! Financiële planning

JA! Financiële planning

JA! Financiële planning is expert op het gebied van financiën en wil dit toegankelijk maken voor een breder publiek met een uitnodigende huisstijl van Dissabrand.

Brasserie aan de vijver

Brasserie aan de vijver

Brasserie aan de vijver gaat all the way op het gebied van een bedrijf van de grond zetten. Na de bouw van een gloednieuw pand is ook de branding helemaal aangepakt door Dissabrand.

Jouw project hiertussen hebben?

Rouge Foncé

Rouge Foncé

Rouge Foncé is opgericht door een fruithandelaar die Nederlandse kersen van de allerbeste kwaliteit verhandelt aan de markt in Parijs. Deze kwaliteit moet zichtbaar onderscheidend zijn.

Decostar

Decostar

Dissabrand heeft voor het merk Countryfield van Decostar geholpen met de doorvertaling van een verpakkingsrange van tientallen producten voor het Kerstseizoen van 2023.

Knip & Hip

Knip & Hip

Knip & Hip is opgericht door een ambitieuze, jonge kapster. Ze wist precies wat ze wilde. Een hippe, moderne uistraling met gebruik van zwart en goud. Dissabrand heeft deze wensen visueel gemaakt.

Stay Tea Concepts

Stay Tea Concepts

Waar laat jij je theezakje zodra de thee is ingetrokken en je zit net lekker op de bank en hebt geen zin om op te staan? Hier heeft Stay Tea de oplossing voor bedacht.

OrganizeWise

OrganizeWise

OrganizeWise is toegewijd aan het creëren van structuur, ruimte en overzicht voor mensen en bedrijven. De nieuwe huisstijl straalt dit helemaal uit.

Mr. Rob Stone

Mr. Rob Stone

Mr. Rob Stone is een urban chef die een explosie aan smaken creëert door het veelzijdige aanbod van de Caribische keukens te combineren. Met behulp van Dissabrand is zijn identiteit nu visueel.

JA! Financiële planning

JA! Financiële planning

JA! Financiële planning is expert op het gebied van financiën en wil dit toegankelijk maken voor een breder publiek met een uitnodigende huisstijl van Dissabrand.

Brasserie aan de vijver

Brasserie aan de vijver

Brasserie aan de vijver gaat all the way op het gebied van een bedrijf van de grond zetten. Na de bouw van een gloednieuw pand is ook de branding helemaal aangepakt door Dissabrand.

Rouge Foncé

Rouge Foncé

Rouge Foncé is opgericht door een fruithandelaar die Nederlandse kersen van de allerbeste kwaliteit verhandelt aan de markt in Parijs. Deze kwaliteit moet zichtbaar onderscheidend zijn.

Decostar

Decostar

Dissabrand heeft voor het merk Countryfield van Decostar geholpen met de doorvertaling van een verpakkingsrange van tientallen producten voor het Kerstseizoen van 2023.

Knip & Hip

Knip & Hip

Knip & Hip is opgericht door een ambitieuze, jonge kapster. Ze wist precies wat ze wilde. Een hippe, moderne uistraling met gebruik van zwart en goud. Dissabrand heeft deze wensen visueel gemaakt.

Stay Tea Concepts

Stay Tea Concepts

Waar laat jij je theezakje zodra de thee is ingetrokken en je zit net lekker op de bank en hebt geen zin om op te staan? Hier heeft Stay Tea de oplossing voor bedacht.